menuordersearch
parseelectric.ir

سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه

لگوی سایت
۱۳۹۴/۸/۱۵ جمعه
(1)
(1)
سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه
سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه

سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه

سینی و نردبان کابل براساس استاندارد BS EN 61537 و IEC 61537 و ساپورت ها بر اساس استاندارد BS 6946 ساخته می‌شوند. محصولات سینی کابل و نردبان کابل به همراه متعلقات آن جهت استفاده، مدیریت و نگهداری کابل ها در سازه ها به مانند بُرج ها، مراکز خرید ،شهرک ها، سوله ها، و ... و نیز پلَنت (واحد) های صنعتی به مانند پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، کارخانه ها، کارگاه ها، طراحی و ساخته شده اند. گفتنی است حضور در وندور پتروشیمی و همکاری با گروه مپنا برگ زرینی در اجرای پروژه های سینی و نردبان کابل برای است.


دامنه تولید

  • ضخامت سینی کابل بین 0.8 تا 2.5 میلی متر
  • عرض سینی کابل 50 الی 1100 میلی متر
  • طول سینی کابل 2 الی 3 متر
  • متریال:ورق نورد گرم (سیاه) st37، ورق گالوانیزه، ورق فولاد زنگ نزن، ورق آلومینیوم و بنا به سفارش مشتری
  • نوع بسته بندی: پالت / بندیل
  • نوع روکش : عمق گالوانیزاسیون گرم با ضخامت فلز روی مطابق با استاندارد BS EN ISO 1461 و ASTM 123

  

سینی های کابل به عنوان جایگزینی برای سیم کشی باز یا سیستم های لوله کشی برق نیزاستفاده شده و معمولا برای مدیریت هدایت کابل ها در ساخت و ساز تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سینی های کابل به طور خاص، در مواردی که تغییرات در یک سیستم سیم کشی قابل پیش بینی باشد مفید هستند. به این دلیل که کابل های جدید را می‌توان با قرار دادن در سینی کابل موجود به جای کشیدن آنها از طریق یک لوله جدید، اجرا نمود.

سینی کابل براساس استاندارد BS EN 61537و IEC 61537و ساپورت ها بر اساس استاندارد BS 6946ساخته می‌شوند.

.

امروزه سینی های کابل بخشی ضروری از ساخت و ساز صنعتی و تجاری با ارائه راه حل های سریع، اقتصادی و قابل انعطاف برای مسائل اجرایی پیش رو هستند. سینی های کابل قادر به پشتیبانی از انواع متدهای سیم کشی هستند:

  • خطوط (high voltage)

  • کابل های توزیع برق

  • سیم کشی سیستم های کنترلی حساس

  • سیم کشی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی کابلهای نوری (فیبر نوری)

 

 

جهت مشاوره و خرید با 09122837883 مراجعه نمائید.

 

ویژگی های بارز سینی کابل

 

به طور معمول تاسیسات برقی صنایع، در محیط های غیر مسقف قرار دارند.از همین رو در معرض رطوبت قرار داشته و احتمال زنگ زدگی آنها بالا است و از سویی دیگر کابل هایی که در این صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای سطح مقطع زیادی بوده و به همین دلیل وزن بسیار زیادی نیز دارند. به طور کلی به منظور تولید سینی کابل صنعتی، از ورق های فولادی به مانند ورق نورد گرم (ورق سیاه)، ورق روغنی، ورق اسید شویی شده و ورق استنلس استیل استفاده می‌شود.

این ورق ها استحکام بسیار زیادی داشته و در برابر وزن کابل ها از خود مقاومت نشان می‌دهند. به علاوه روی سطح این سینی ها (به غیر از ورق استنلس استیل(، پوششی از فلز روی قرار گرفته (فرایند گالوانیزاسیون) تا مقاومت این دسته از تجهیزات صنعتی در برابر رطوبت افزایش پیدا کرده و دیرتر آسیب ببینید. در کف نوعی از سینی کابل حفره های تعبیه شده، که به موجب آن هوا به راحتی در اطراف کابل ها به گردش درآمده و انتقال حرارت‌ آنها به خوبی انجام بپذیرد .

 

aparatfacebookgooglelinkedintwiter
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
نماد تجارت الکترونیکی
دفتر مرکزی
تهران - لاله زار نو - بالاتر تر منوچهری - پاساژ ابراهیمی - طبقه ی دوم - پ 8.

تلفن های تماس

09122837883
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.